Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Přečetla jsem si o Vás, pane autore blogu, že jste - kromě jiného - psychiatr. Tomu nemohu uvěřit! Kde se ve Vás bere ta nenávist a zloba, psát takovým sprostým způsobem o TGM, Václavu Havlovi a prezidentských kandidátech!?

2 1
možnosti
PT

Promiňte pane, ale napsal jste blábol.

3 1
možnosti
Foto

Volil jsem Babiše a jsem rád,že je premiér. Zemana moc nemusím ale z toho co se mi nabízí ,takže Zeman. To ,že je starý a nemocný mi nevadí. Také jsem starý ,zatím zdravý. Všichni co máme trochu štěstí budeme jednou staří.

1 3
možnosti
Foto

Jsem rád, že je premiér...hmmmm, musí to být dobrý pocit, když vás těší mít premiéra bez morálky, politické kultury, bezskrupulozního lháře a korouhvičku marketingu, která bude lidem slibovat cokoli, aby byla u lizu....

1 1
možnosti
JZ

Tak jako v každé společnosti, která už delší dobu nezažila válku nebo krutou totalitu, se i u nás začíná rozšiřovat epidemie nesmírné naivity, na zvolení něčeho takového, jako je Drahoš, to ale pravděpodobně stále ještě stačit nebude.

3 3
možnosti
Foto

Xenofobie a stařecká demence senilního ješitného mstivého, zlého dědka zemana, je daleko větším nebezpečím..

4 3
možnosti
MS

Vždy jsem si říkal, kdo je ten lid. Teď už vím. Autor....;-)

1 1
možnosti
VK

Hloupý lid, ničemný praesident.

2 1
možnosti
Foto

J91i58ř44í 64L32i20b94e18r

4. 1. 2018 23:00

Osobně bych změnil název článku na "Jsi-li tupý, hloupý a závistivý, vol Zemana."

9 5
možnosti
Foto

Smutné je, že prezidentský kandidát Zeman je v tak neutěšeném stavu že již není schopen zúčastnit se ani Besedy s ostatními kandidáty.... Rychle postupující senilita, stařecká demence, vrozená pomstychtivost....! Neumím si představit že ve zdravotním stavu do jakého se přivedl sám svoji životosprávou, by byl ještě schopen vést zahraničí jednání, a přitom by její musela poponášet ochranka... Nebo vozit na vozíku jako Švejka což jsme viděli v Číně

8 6
možnosti
PK

No víte,kdybyste viděl anamnézu Václava Havla,tak by jste pochopil.že Zemanova je proti tomu procházka růžovou zahrádkou...:-/

1 1
možnosti
JZ

Ať je Zeman jaký chce. Já prostě a jednoduše nechci za prezidenta starého a nemocného člověka. Tečka.

11 0
možnosti
Foto

Zeman v roce 2012 před prezidentskou volbou na dotaz, zda by případně kandidoval i podruhé v roce 2018: “Proboha ne. To už by mi bylo 73 let, a i když uznávám, jak ukazuje pan Schwarzenberg, že i v 73 nebo v 74 letech se lze ucházet o funkci prezidenta, já se přece jen domnívám, že zhruba ta hranice 70 let je hranicí mezi létem a podzimem života.”

19 0
možnosti
IR

I45v49a 50R18a24k52o55v69á

4. 1. 2018 18:44

To je dobře, že to nedodržel a šel do toho ;-D

3 6
možnosti
  • Počet článků 456
  • Celková karma 29,40
  • Průměrná čtenost 1132x
autor: 96 hodin u Vokouna na statku (1998, komiks), Pleonasmus (2000, novela ), Bad Design (2008, ilustrovaný román)

 

Seznam rubrik