Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Contergan byl větší svinstvo,ten se navíc předepisoval na těhotenskou nevolnost,než svět zaplavila vlna znetvořených novorozenců...S tím Valproátem-taky mě poslední dobou překvapuje,v jakých indikacích se předepisuje.Tak 8let zpátky si pamatuju,že si pro něj chodili pouze epileptici.V současnosti už jsem se setkal i s předpisem valproátu od neurologa na chronické bolesti.

0 0
možnosti
Foto

Tomuhle se bohužel nelze vyhnout. V celé řadě, hlavně psychiatrických léků, je vůbec otázka, zdali  přínos vyvažuje vedlejší příznaky. Řada psychiatrů jsou víceméně předepisovači léků, kteří bezhlavě předepisují ruzná antidepresiva na různé neurotické poruchy úplně zkusmo, podle toho jak to sedne. Mám s tím osobní zkušenosti a je velká otázka, jestli bych se do toho pouštěl, vědět, co to přinese. Když jsem si s tím začal, už nelze jednoduše úplně couvnout, a že jsem to zkoušel několikrát. Skupina antiepileptik? Valproát, benzodiazepiny, nebo fenobarbital, zvolte si

0 0
možnosti

Lék má vedlejší účinky, které byly dosti jasně popsány v příbalovém letáku. 

Mnoho léků má vedlejší účinky. Gramotní lidé by s tím neměli mít zásadní problém.

7 0
možnosti

A nemeli by to cist spis lekari, kteri to predepisuji ? Prece jen, takovy doktor klasicke filologie tomu nemusi zase az tak dobre rozumet.

0 0
možnosti

Aha, takže na bipolárku a schizofrenii je nejlepší akupunktura...

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS