3 zlaté vlasy B. Sobotky

Přijde Zlatohřívák po volbách do cizího pokoje a cítí cizí ženskou. Na různé pachy je premiér z volební kampaně zvyklý, takže jde klidně spát. Na stráž pod stolem ulehl věrný Špidla. A tu se ozve v cizím pokoji hlas cizí ženy:

Cizí žena: Dovolte pane expremiére, abych položila panu premiérovi několik otázek.

Špidla, exeurokomisař, expremiér, vrchní poradce premiéra Sobotky: Kdo jste?

Cizí žena: Jsem http://zpravy.idnes.cz/hasek-ma-neexistujici-mluvci-proutnikova-mrencova-f8s-/domaci.aspx?c=A160718_211337_domaci_fka

Špidla: Aha.

Neexistující mluvčí: Chtěla bych panu premiérovi nabídnout své služby. Jako mluvčí mám neocenitelné zkušenosti ze světa vysoké politiky, šoubyznysu, modelingu, marketingu, trhů a financí. Spolupráci s panem bývalým hejtmanem Haškem jsem ukončila a nyní bych se chtěla pomoci panu premiérovi zvládnout nelehkou povolební situaci.

Špidla: Nechápu, co byste pro nás mohla udělat. Výsledek krajských a senátních voleb považujeme za úspěch.

Neexistující mluvčí: Nelžete si do kapsy. Mohli jste dopadnout mnohem lépe, kdyby se vám podařilo lépe vykomunikovat úspěchy pana premiéra!

Špidla: Hm.

Neexistující mluvčí: Abych mohla svou práci mluvčí dělat s plným nasazením, musím znát jak se věci doopravdy mají. Musím vědět, co mám říkat, a o čem budu mlčet. Takže vzbudíte pana premiéra, pane expremiére?

Špidla: Dobře. Cink !, vytrhl vlásek.

Sobotka: Proč mě budíš ? Je tu někdo? Co je to za osobu? Věrný volič sociální demokracie ?

Špidla: To jen pípla esemeska.

Neexistující mluvčí: Pane premiére, dokázal byste mi vyjmenovat 3 úspěchy, kterými se může pochlubit sociální demokracie, a voliči si jich nevšimli?

Sobotka: Zničil jsem Haška. Brno mi leží u nohou !

Špidla: Nechte ho spát. Je přetažený.

Neexistující mluvčí: Haškův konec, to je moje práce. Ještě dva opravdu osobní úspechy pana premiéra ?

Špidla: Cink!, padá vlásek.

Sobotka: Zničil jsem sociální demokracii !

Neexistující mluvčí: Cože? Tak to je opravdu  nečekané. Trochu jste mě překvapil. Taková sebereflexe ! Tak si to tak neberte. Ano, bude líp !

Špidla: Neví co mluví.  Nechte ho spát.

Neexistující mluvčí: A konečně dotřetice? Nějaký skutečně fenomenální úspěch ?

Špidla: Cink!, zvoní vlas Zlatohříváka...

Sobotka: Zničil jsem Německo, a zítra celou EU !

Špidla: EUUUUUU ?

Neexistující mluvčí: Ó, mocný !

Sobotka: To máte tak, paní redaktorko. Jirka Dienstbier měl plán, jak vyhrát všechny příští volby: otevřeme hranice, rozdáme volební lístky uprchlíkům a máme většinu na 100 let ! A Dienstbier, Američan z Vysočan bude prezident ? Ho..no ! To neznáte Sobotku ! Stačilo pár bilboardů v Budapešti a u Vídně a uprchlíci zahnuli před Brnem do Německa. Se..u na sociální demokracii ! Ať si jí dělá Chovanec. Já chci být moravský kníže! Kolo dějin se otáčí - byla Velká Morava, byl Český stát, bylo Rakousko, Československo, EU, zase je tu Český stát a zase bude Velká Morava. S Bakalou, Fialou a Mynářem se vždycky domluvíme ! http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/3102-verejne-tajemstvi-ceske-politiky.aspx

Neexistující mluvčí: Cink !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Michal Vimmer | úterý 11.10.2016 7:58 | karma článku: 20,21 | přečteno: 791x
  • Další články autora

Michal Vimmer

Pojďte, pane premiére

16.4.2024 v 10:51 | Karma: 32,32

Michal Vimmer

V čem je ten vtip

12.4.2024 v 8:47 | Karma: 22,34

Michal Vimmer

Toho si nevšímejte

11.4.2024 v 9:42 | Karma: 28,96

Michal Vimmer

Náš československý problém

8.4.2024 v 9:34 | Karma: 25,11

Michal Vimmer

A zase ten zlý medvěd Pu

19.3.2024 v 15:21 | Karma: 26,59